از جمعه خاطره انگیز تا نمایشگاه الکامپ تهران

با سلام به همه شرمنده باید این مطلب و جمعه می ذاشتم واستون ولی نشد به هر حال شرمنده . جمعه بچه ها گفتن که بریم نمایشگاه فوق تخصصی کامپوتر که برگزار شده من تعجب کردم که چرا همچین نمایشگاهی تو رشت داره برگزار میشه رفتیم چشتون روزه بد نبینه فقط برو بچه های زحمت کش  ادامه مطلب بخونید

رشاد و بسیج اونجا بودن و از این چیزا بچه ها گفتیم که بریم لاقل دور دور که بی کار نباشیم و رفتیم سمته کاسپین تو راه لاستیکه ماشین ترکید و کلی شانس آوردیم به هزار زورو بلا رسیدیم کاسپین و مثله این عکس ندیده ها عکس گرفتیم که می بینیدش .کلاس ۱ شنبه اصول دیجیتال خانم مهندس فرزین (میدونید که با آقای X ) من چه میدونم بگذریم امروز دانشگاه که کلی خوش گذشت و خانم مهندس گفتن واسه نمایگاه الکامپ تهران که یکشنبه میریم فک کنم حالا باز خبراش و میزارم واستون فاجعه ترین چیزی که هست اینه که مسول هماهنگی ها گفته دخترا باید از پسرا جدا باشن 1 نیست بگه آخه ادم عاقل تو دانشگاه کلاسا مختلطه حالا میگی واس سوا باشن مگه دانشجو ها بچه که بی جنبه باشن متاسفم برای این طرزه فکرای مسخرتون . آهان تبریک عرض میکنم کسب مقام سروش و عباس رو امیدوارم همیشه موفق باشن    

 

و اینم عکس دوم   

نظرات 9 + ارسال نظر
ستار دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 http://www.sat411dw.blogfa.com

سلام سامان جان خوبی؟ خاطره خوبی رو نگاشتی جالب بود وماندگار موفق باشید.
باعرض معذرت یه جسارت میکنم, سامان جان عکسهای قشنگت غیر طبیعی نشون میدن یعنی بصورت کشیده بسمت بالا نشون میدن , اجازه بدی یه راهنمایی کنم احتمالأ عکسها حجمشان بالاست میبری فتوشاپ بعد ایمیج سایز را باز میکنی رزولوشن را میکنی 72 بعد سایز عرضش را میکنی 18 یا 20 که فیت پیجت میشن وطبیعی دیده میشن دیگه نمیخواد بالا یا پایین بکشی تا درست بشه, ببخشید هدف راهنمایی بود نه چیز دیگه باز هر طور خودتان دوست دارید.بای

سلام مرسی از راهنماییت واقعا ممنون من خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم که به فکره آدمه .مرسی عزیزم چشم اصلاحش میکنم

احسان دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 http://ehsanv.blogfa.com

سلام سامان جان . اتفاقآ از بچه ها آدرس وبلاگ جدیدتو گرفتم که بهت سر بزنی اما تو پیش دستی کردی و خودت واسم کامنت گذاشتی .

قضیه ء ترکیدن لاستیک ماشینم یکشنبه از بچه ها شنیدم .

راستی لطفآ آدرس وبلاگ منو با اسم زیر لینک کن:

وقتی به دنیا آمدم ... (احسان ونک)
ممنون

موفق و پیروز باشی .

سلام مرسی عزیزم چشم لینکت میکنم

PASIKHAN BOY دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49

vaghean dast on kasi k shoma ro ta kaspian bord dard nakone
kheli damesh garmmmmmmmmmmmm

dazemn mamnun az tabriket dadash

بله دمش گرم که ما رو رسوند حالا این جمعه هم بریم که توپه توپ شه هان؟

SRH دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:16

سامولیک!!! ای جان چه عکسایی!!! واقعا حال داد، دم عباسم گرم. منم که چون تا حالا شب دریای شمال و ندیده بودم و کاسپین نرفته بودم خیلی حال کردم، یه بار دیگه هم حتما روز بریم... نمایشگاه "الکام" که تموم شد ما میریم "تلکام"، خبر بد اینکه زمزمه های اومدن نوروزی هم هست، که قرار شد اگه اون میاد ما بمونیم دانشگاه چون اونوقت دانشگاه بهتره!!! (میدونید دیگه)
بابت تبریکم واقعا ممنون- خدارو شکر این دفعه نذاشتیم 0/05 در کار باشه...

مرسی عزیزم حالا این جمعه میریم که شبش بریم تهران آره دمتون گرم

nazanin جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 http://ilymyloneliness.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
chetori?????khobi?khoshi?salamati?
manam khobam
didi umadam?
hala chera narahat mishi?
khodayish vaght nemikonam biam netdars,dars,dars...faghat bazi vaghta miam ye sar mizanam o miram
dg gozasht oun dorani ke sobh ta shab on budam
alaki narahat nasho....man biam behet sar mizanam
hala ke intorie aslan manam narahatam

salm azizam khofi hads zadam k dars dari faghat delam vasat 1 zare shode hamin azizam mage mishe saman az nazish narahat she .nanahan nistam

ستار شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:26 http://www.sat411dw.blogfa.com

سلام سامان گلم خوبی ممنون که سر زدی..میبینی که تعداد لینکهام خیلی بالاست ..فرصت نکردم به همه اطلاع میدم..باز از شما تشکر میکنم روی گلتو میبوسم
شکلکهاتم گل نداره که تقدیمت کنم هرچند خودت گلی..
موفق باشی

سلام ستار جان مرسی بوس بوس مرسی عزیزم میدونم شوخی کردم ما دوست داریم عزیزم ماهی.

ستار سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:22 http://www.sat411dw.blogfa.com

سلام دوست گلم خوبی ؟[بوسه]

منتظرم [بوسه][گل]

nazanin چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:17 http://ilymyloneliness.blogfa.com

سلام
چرا دیگه آپ نمیکنی؟

پرپرواز شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 http://teraran1356.blogfa.com/

سلام حسن آقا به من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد