بچه ها همه عاقب بخیر شدن جز من

خوب خدا رو شکر همه عاقبت به خیر شدن ۱ جورایی اون از رفیق فابریکم که به .... ببخشید کسی که دوسش داشت رسید و اون ۱ که عقد کرد اون ۱ بیرون با کسی دوست شده وتریپش ازدواجیه آخ آخ اون ۱ یکی مون که وضعش داغون تره هر ۵ دقیقه به ۵ دقیقه باید میس کال بزنه البته فک نکنید(( زز)) ها نه علاقه زیاده .حسنم که هنوز به عشق نافرجام استاد (ا.م) نرسید خوب خدا رو شکر هرکس به عشقش خودش رسید ۱ جورایی جز منه بدبخت که حتی نمی دونه خوب حالا بگذریم  وارده جزییات نمی شیم دیگه آهان راستی یادم نبود واسه منم دعا کنید تو رو خدا که به ... برسم.  آره عکس دوستامه که همه رفتن جز خودم.

نظرات 8 + ارسال نظر
PASIKHAN BOY دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:27

aslan hal kardam ba in ke esmi az kasi nabordi vali fekr nemi konam hanuz kasi munde bashe k ma 4ta ro nashnakhte bashe damet kheili garme
( YEKI AZ BACHE HAIE PASIKHAN)

mer30 abere sare patogh bes 4 tarke motore hamra miyaym are naza ghorban

SRH سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:54

morde shoore toro bebaran k dg nemishe tou uni hichkari kard. hamchin.....koni rou web gozashti!!!!s
hala toham in hafte hafte bade k belakhare be ( -s.n- ya -k.j(terme yekiye ya -P.R-) mirec

سروش سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:59

آخی چقدم تو عکس ناز افتادی سامان! الان من دقیقا کدوم هستم؟؟؟ اون که کاملا خم شده مشخصه رفیقمونه که 10min به 10min باید بزنگه از این به بعد بهش میگیم .......10دیقه ای

سارا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:19 http://www.saharaaak.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدید منم اپم

[ بدون نام ] جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:43

بله حتمالینکتون میکنم امیدوارم شما هم عاقبت بخیربشید مثل دوستاتون

چرفانی کبیر شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:27

در ادامه حرف SRH میشه اضافه کرد که اگه هفته بعد نرسیدی تا پایان کاردانیت به یکی میرسی بالاخره، البته اگه همینجوری روزی 5 یا 6 بار پیشنهاد بدی زودتر هم می شه!

سلام عزیزم من فقط ۱ نفر رو دوست دارم فقط و فقط می خوام به همون برسم نه به شخص دیگه که حاضر نیستم با تمام دنیا عوضشم کنم این و به جونه خودش دارم قسم می خورم از ته دلم دوسش دارم .

Black Rose جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:09

baba in cherto perta chie minivisi dars 0 zendegi nadari to $aman khan........be del nagiria sh0okhi mikonam vali p0$tat yekam mofasaltar bashe behtare darzemn esme bache haram bebari mo$hkeli niii... chizi nemishe faghat momkene yakam moshto malet bedan ki aaz m0shto mal farar mik0ne haan...???
ey chi dg faghat mahze etela bande dokhtar nisam l0o0offfffttan eshteb nagiiiriiid.

بله بله چشم ولی کاش معرفی هم می کردی خودتو دیگه

amin شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:19

salam sami joon .in axi k gozashti ghiyafeye dorobariyat be aghebat bekheira nemimoone bishtar shabiye mohrehaye sookhte shodan..sharmande zoodtar naumadam be webet.felan

سلام عزیزم خواهش میکنم این چه حرفیه مرسی که اومدی .آره دیگه هدف همین بود که نشون بدم مهره سوخته شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد