توپ توپم

امشب میخوام براتون ۲ تا مطلب بزارم چون very very خوشحالم . 

خوب امروز که خیلی خیلی خوب بود خبرای خوب هم که دانشگاه بود در جریانید همه رقمه . صندلی های راه رو رو اقای نوروزی که بچه ها پاتوق نندازن حالا بی خیال ما امشب دوباره به هم رسیدیم با دعوا هامون بالاخره مشکلا ت حل شد فکر بد نکنید 4 تا رفیق بودیم به دلیله برخی از مسائل از هم دور بودیم یعنی 1 از ما 4 تا دور بود خوب خدا رو شکر به کوری چشمه حسودان دوباره باهم شدیم. البته میدونید که حسن پس از عشق نافرجامش به استاد (میدونید دیگه) تصمیم گرفت که به خانم (م.م) پیشنهاد بده که البته ناگفته نماند خیلی به هم میان حالا من چه میدونم میان دیگه و اینکه من شدم 118 دانشگاه نمی دونم چرا چون همه میان از من آمار میخوان یارو اومده میگه اماره دوست دخترش و از من میخواد و اون 1 هم اومده میگه بابای فلانیچه کارست شماره دفتره بابای فلانی و جور کن و از همه جالب تر 1و بیرون خفط کردن اومده میگه از هم محلیات بپرس ببین کسی میشناستش خوب من جه میدونم برادره من به من چه . 

این عکس اول واس اتحادمونه

 

این هم عکس خبره دوم 

نظرات 8 + ارسال نظر
pasikhan boy سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:16

ma kholase nafahmidim in gham ya shadi to az koja sar chshme migireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

از عشق به .........

ُSRH سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

خبر مهم در مورده حسن اینکه امروز واقعا به من ثابت شد حسن به م م میرسه- آخه خدایی ۴ نفر وایستیم بعد دختره بیاد فقط به حسن سلام کنه معنیش چیه؟ امیدوارم همه کمک کنن این قضیه جوش بخوره... من که خدایی دارم قدم برمیدارم مشغول الذنبه است هرکی همکاری نکنه- یه نظر سنجی هم در مورد این قضیه بذاری خوبه...

hasan سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:17

salam saman dastet dard nakonme ke be fekr ma hasti dast band yadet nare

ali جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

عالیه

ستار شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:31 http://www.sat411dw.blogfa.com

سلام دوست گلم ممنون از لطفتانسامان جان لطف کن منو به اسم وبلاگم لینک کن بعد بفرمایید باچه اسمی شمارو لینک کنم...
بای منتظرتم...

ستار شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:16 http://www.sat411dw.blogfa.com

عزیزم لینک شدی, اگه آپ کردی خبرم کن تا بیام,منم همینطور خبرت میکنم.
موفق باشید بای... تا دوباره...

مرسی عزیزم چشم ممنون

ستار شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:28 http://www.sat411dw.blogfa.com

سلام آپم منتظرم...

nazanin شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:06 http://ilymyloneliness.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
khobi?
zohor kardam
albate movaghati
vaght kardi ye sar bezan

bah nazi jon salam tabrik arz mikonim zohore b moghe shoma ra .chashmmiyam azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد