داغون تراز همیشه

امشب که دارم براتون این مطلب می نویسم خیلی داغونم انقد داغون که از خدا فقط می خوام ۱ کم آرومم کنه چون واقعا دارم عذاب می کشم امشب حس می کنم تنها ترینم تنهای تنها می خوام برم ۱ جایی فقط گریه کنم چون ..... منو ببخشید واقعا دلم شکسته و گرفته . 

نظرات 5 + ارسال نظر
Pasikhan boy شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:31

Chera azizam
Chet shode negaran kardi maro

سحر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:16 http://www.saharaaak.blogfa.com

سلام.لینکت کردم.

سحر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:17 http://www.saharaaak.blogfa.com

برات آرزوی آرامش میکنم

ستاره پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:21

اخه جراا حیف اون دلت نیست که اینقد با احساسه بکیره

سلام دله می گیره نمی شه کاریش کرد .راستی مرسی که به وبم امدی و نظر گذاشتی

علی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:57

سلام
کولاکی دادا
ولی حیف نی ناراحتی
زیاد فکر نکن پیر میشی ها
امیدوارم یه دختر خوب گیرت بیاد تا از تنهایی در بیای

مرسی من فقط ۱ رو دوست دارم که بهترینه واسم فقط دعا کن به همون برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد