حمله فاطی کوماندو به سلف دختران

ظاهران پنجشنبه به دلیل اینکه در سلف دختران جیغ و داد شده بود فاطی کوماندو با گاز اشک اور و نیروهای امنیتی به سلف دختران حمله کرده بود و تهدید کرده بود که یا از سلف به بیرون برید یا کارت دانشجویی ها را بدید که اعمال قانونتون کنم و (امور دانشجویی و اخراج و اینا دیگه) به ادامه مطلب مراجعه کنید.  

ادامه مطلب ...

گذاشتن فاطی کماندو برای بچه ها...

می خواستم بگم آخه یعنی چی چه معنی داره ورداشتین ۱ فاطی کماندو گذاشتین آنجا که کیف دخترا رو بگرده آخه زشته بخدا . شرمنده یادم رفت سلام بگم  اخه مسخره کردن خودشونو دیگه بر داشتن تو دانشگاه ۱ فاطی کماندو گذاشتن که به بکس جهاد گیر بده .ظاهران این خانم قبلا در دفتر امور مشترکین جانبازان کار میکرد (سامان نیوز) امروزم به چند تا از دخترا گیر داده بود .مسخرن دیگه اهههههههههههههههههههههههههههههه 

عکس چارلی کوچولو

این عکس چارلی کوکچوله ببینین چه نازه . 

شروع مدارس ببخشید دانشگاه ها؟؟؟؟

با سلام به همه دوستای جهادیم خوبید همه خوب خدا رو شکر . خوشحالم که باز ماه مهر آمد و بچه ها دوره هم جمع شدیم تا بهترین لحظه ها رو با هم داشته باشیم البته در کناره .... دیگه خودتون میدونید کیا رو میگم .

آهان تو شروع این ترم خبر رسید که ۱ از دخترا معتاد شده که واسش دعا میکنیم ترک کنه (به نقل از سامان نیوز) البته فک نکنید که" ز.آ "هستا نه اون نیست .ناگفته نماند بچه های ما از ۲۵ شهریور دانشگاه پاتوق میزدن تا کلاسا شروع شه الانم که دیگه ۱۰۰٪ همه میان سره کلاسا مخصوصا خودم .